Wycieczka do Zakopanego 26-28.06.2013

W dniach 26-28.06.2013 r. odbyła się wycieczka do Zakopanego zorganizowana przez WTZ Zawada Uszewska. W wycieczce tej uczestniczyło w sumie 56 osób.
Dzień I – 26.06.2013 r.
Po zebraniu wszystkich uczestników wraz z rodzicami ruszyliśmy do Zakopanego. Po przyjeździe na miejsce pierwszym naszym celem było odwiedzenie Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej w Zakopanem. Zostało ono przez nas zwiedzone wewnątrz jak i na zewnątrz. Następnie udaliśmy się do ośrodka w którym mieliśmy mieszkać. Każdy z uczestników wycieczki rozpakował swoje walizki w swoim pokoju i udał się na obiad. Po obiedzie kolejny naszym turystycznym celem miała być skocznia narciarska Wielka Krokiew i wyjazd na nią wraz ze zwiedzaniem. Niestety pogoda pokrzyżowała nam plany i udaliśmy się na Krupówki gdzie spacerowaliśmy, oglądaliśmy wystawy sklepowe z regionalnymi produktami i próbowaliśmy regionalnych przysmaków. Po powrocie do ośrodka każdy miał chwile na odpoczynek po czym rozpoczęła się kolacja. Po kolacji na przygotowanej sali odbyła się dyskoteka. Po jej zakończeniu nastąpił czas na kąpiel a od 22 cisza nocna.
Dzień II – 27.06. 2013 r.
Dzień drugi również przywitał nas niezbyt udaną pogodą. Przez to zaplanowany rozkład musiał ulec pewnym zmianom i korektom. Po śniadaniu wycieczka udała się do zabytkowego drewnianego kościółka na Jaszczurówce. Po krótkim zwiedzaniu udano się na skocznie narciarską Wielką Krokiew gdzie większość uczestników wycieczki wyjechała wyciągiem na samą górę skoczni. Pozostali zwiedzali skocznie w dolnych fragmentach. Po skoczni uczestniczyliśmy w zwiedzaniu muzeum Przyrody tatrzańskiej. Po powrocie do miejsca naszego zamieszkania każdy miał chwile na odpoczynek. Po niedługim czasie przyszedł czas na obiad. Po nim udaliśmy się na Krupówki gdzie każdy miał czas na dalsze zwiedzanie, odwiedzanie małych sklepików, podziwianie kultury zakopiańskiej i spacerowanie. Wieczorem na ośrodku czekała na nas kolacja po której odbyła się dyskoteka dla wszystkich uczestników wycieczki. Około 21 nastąpił czas na kąpiel a o 22 cisza nocna.
Dzień III 28.06. 2013 r.
W ostatni dzień wycieczki od rana nastąpiło pakowanie wszystkich rzeczy. Po śniadaniu udaliśmy się do Muzeum Tatrzańskiego w Zakopanym gdzie poznawaliśmy historię , kulturę i przyrodę regionu. Po muzeum wyruszyliśmy na Gubałówkę gdzie wyjechaliśmy kolejką torową. Po zwiedzeniu tych miejsc powróciliśmy do miejsca pobytu gdzie zjedliśmy obiad i pożegnaliśmy się z właścicielami. Wyruszyliśmy autokarem na baseny termalne do Bukowiny Tatrzańskiej na których spędziliśmy 2,5 godziny. Ostatnim miejscem wycieczki była restauracja „Rysy” gdzie zjedliśmy smaczny obiad. Następnie wycieczka udała się w drogę powrotną.